sobota, 18 maja 2013

Rozdział 1


"Jeśli próbujesz mnie oczarować, tylko po to aby zdobyć tytuł w Kronice Szkolnej ,to ci się nie uda."

Isabella Hudgens 

Jęknęłam kiedy próbowałam zacząć wstęp w Kronice Szkolnej klasy maturalnej.To nie jest takie proste jakby mogło się wydawać.Zajmuje to wiele czasu i starań.Ale oczywiście jest to jeszcze trudniejsze kiedy jest się w bibliotece pełnej głośnych idiotów.Jest tam grupa denerwującyh suk z tyłu, nie wspominając że są to o grające mi na nerwach blond suki pokryte różem.W lewym rogu jest grupa palantów szukająca Pamiętników Wampirzych dzieci,które nie pachną za dobrze,w zasadzie pachną jak szatnia dla chłopaków.
Z drugiej strony, po prawej jest "Popularna Grupa"do której należą Veronica Woods,Chaz Somers,Ryan Butler i Justin Bieber.
Oczywiście w środku jest "środkowa grupa" czytaj nie za popularna ale też nie luzerska.To moja grupa.
W tej grupie mamy mnie, moją najlepszą przyjaciółkę Bianca'e,najlepszego przyjaciela Luke'a
i drugą najlepszą przyjaciółkę Stella'ę.Jesteśmy ludźmi ,którzy nie wierzą w popularnych ludzi czy w nie popularnych.
Właśnie dlatego jesteśmy po środku tego wszystkiego, kiedy wszyscy inni są przejęci popularnością.To jest ten czas w roku kiedy wszyscy przygotowują się do Balu maturalnego ,gdy jest dopiero Listopad.Ale także czas w roku kiedy wszyscy zaczynają całować mój tyłek ,tylko po to aby wygrać tytuł z kategorii w Kronice Szkolnej.Jeśli wygrasz w jednej z kategorii w Kronice to twoje imię zostanie na zawsze upamiętnione w tej szkole. Najwyższe kategorie o które zabijają się dziewczyny to:
Ms.Popular(Miss Popularności), czyli oczywiście najbardziej popularna dziewczyna,
Ms.Hot and Dangerous(Gorąca i niebepieczna)to powinno być jasne, Ms.Cutie (Miss słodkości),najsłodsza dziewczyna i największa oraz najlepsza z wszystkich kategorii Ms.Senior Babe(Miss Roku Maturalnego) najwyżej notowana z powyżej wymienionych.Jeśli wygrasz Ms.Senior Babe to oznacza ,że jesteś uwielbiana przez każdego chłopaka i możesz zdobyć
wszystkich chłopaków w szkole.Każda z dziewczyn chce te miejsce w Kronice.Ja przyznam,że tak jakby tez chce.Ale mam sporą konkurencję.
Na początek mamy Tiffany Morgans modelkę,Amanda'e Save czirliderkę,nie zapominajmy także o Veronica'e Woods tancerce.A tu jestem ja ,Isabella Hudgens.
Oczywiście są też nominacje dla chłopaków , podobne to tych dla dziewczyn , mianowicie:
Mr.Popular(Mister Popularności,Pan Popularny), Mr.Hot and Dangerous (Gorący i niebezpieczny),Mr.Handsome (Pan Przystojny)i ten o którego wszyscy chłopcy się biją Mr.Heartbreaker, ten tytuł jest bardzo ważny dla każdego z nich
.Każdy chłopak marzy o wygraniu go od pierwszego dnia w tej szkole.Jak narazie nikt w Liceum Stratford nigdy nie go nie zdobył.Zobaczymy czy komuś się w tym roku uda.
Nie zapominajmy również o Senior Cutest Couple (Najsłodsza para Roku Maturalnego).Kolejna kategoria,którą każda para chce wygrać.Tiffany Morgans ,próbowała zapłacić mi by móc wygrać w każdej kategorii,ale oczywiście się nie zgodziłam.
Nie dlatego ,że ja chcę ale dlatego,że myślałam ,że to nie byłoby sprawiedliwe.

Przygotowuje się do tego ,że zostanę dzisiaj napadnięta przez bandę fałszywych suk które chcą wygrać daną kategorię.To będzie długi dzień.

Justin Bieber 

"Ziom, Mr.Heartbreaker,to tytuł który musisz wygrać.Bo przecież wkońcu,jesteś Justin Bieber.Nie możesz przegrać,to by było upakarzające." Ryan wytłumaczył mi kiedy patrzył na starą kronikę sprzed kilku lat.

Ten tytuł w Kronice Szkolnej nigdy nie został zdobyty przez żadnego studenta w historii Liceum Stratdford.Mam namyśli nikt nigdy nie wygrał tej kategorii i ja jestem zdesperowany by to zmienić.Marzyłem o nim od pierwszego dnia w tej szkole i chcę by moje imię zostało na zawsze upamiętnione w tym Liceum.Wyobraźcie to sobie Justin Bieber pierwszy Mr.Heartbreaker Liceum
Stratford.Dlaczego wogóle szkoła miałaby by to umieszczać w Kronice pytasz? Ponieważ ta szkoła jest oparta na rywalizacji.

Wszystko jest konkurencją i ja zrobię cokolwiek by być Mr.Heartbreaker.Ale jak właściwie nim zostanę?I to było pytanie na które właściwie nikt nie zna odpowiedzi.Ale myślę,że jest taka osoba ,która może mi pomóc.Oczywiście Prezydent Szkolnej Kroniki a kto inny? Ale jeszcze jedno pytanie , kto nim jest? Pierdolić to.

"Hej chłopaki wiecie może kto jest Prezydentem Kroniki Szkolnej?" Zapytałem grupy i wszyscy odwrócili głowę i potrząsneli nimi z dezaprobatą.Kurwa.Jęknąłem sfrustrowany i przetarłem skronie.

Wstałem z krzesła i ruszyłem do recepcji.Idealnie,nie ma nauczycieli.Skoczyłem bardzo głośno na pusty stół na środku by zwrócić uwagę wszystkich ale nikt nie zauważył.

"Słuchajcie wy pierdoleni idioci!" Krzyknąłem sprawiając ,że wszyscy przestali rozmawiać i skupili swoją uwagę na mnie.

"Który z was jest Prezydentem Kroniki Szkolnej , niech podniesie pierdoloną rękę".Splunąłem mierząc wszystkich wzrokiem ale nikt nie podniósł reki."Dobra, więc krzyknijcie imię Prezydenta Kroniki Szkolnej".

"Isabella Hudgens".Wszyscy powiedzieli chórem.

"Kto?"Spytałem jeszcze raz.

Wszyscy wskazali na dziewczynę w "środkowej grupie",która miała kręcone włosy związane kokardką na czubku głowy.Miała najsłodsze oczy i najdłuższe rzęsy.Jej usta były bardzo czerwone i wyglądały prawie całuśnie.
Wyrwałem się z moich myśli zanim zauważyła ,że ją mierzę wzrokiem.Zeskoczyłem ze stołu i podeszłem do niej.

"Czy możemy porozmawiać na zewnątrz? Spytałem,łapiąc z nią kontakt wzrokowy.
Złączyła brwi w dezorientacji ale i tak pokiwała głową na "tak".Wstała z krzesła kiedy wszyscy obserwowali każdy jej ruch.

"To nie jest wasz pieprzony interes.Wracajcie do czego tam kurwa robiliście.Chałaśliwe Suki."

Splunąłem i następna rzeczą jaka nastąpiła to cała biblioteka została wypełniona głosami konwersującyh nastolatków.Poprawka wkurzającyh głosów.

Poszła za mną na zewnątrz , na korytarz.Kiedy odwróciłem się miałem dobry widok jej stroju.Miała na sobie spódniczkę,krótką koszulkę i długi sweter rozpinany na wierzch ,który sięgał aż do jej kolan, do tego płaskie buty.Przestałem skanować ją wzrokiem i zamiast tego skupiłem się na jej oczach.

"Chciałem cię o coś spytać." Zacząłem zdenerwowany.
Zaraz,co?Nie jestem zdenerwowany,ja NIE jestem zdenerwowany.

"Jeśli próbujesz mnie oczarować, tylko po to aby zdobyć tytuł w Kronice Szkolnej to ci się nie uda."

Właśnie wtedy gdy chciała mnie wyminąć i odejść złapałem ją za ramie i sprowadziłem  z powrotem.

"Co?"Spytała wyraźnie zdenerwowana.

"Co muszę zrobić by wygrać Mr.Heartbreaker?"Spytałem ją poważnie, a ona przewróciła oczami.

"Nie,to znaczy ,mam na myśli jakiego rodzaju gówno musze zrobić by móc to wygrać."Przeredagowałem moją wypowiedź by nie pomyślała,że próbuje ją przekupić.

"Sprawdzę."Trzymała palec w górze sygnalizując,jedną chwilę.Pokiwałem głową i obserwowałem jak wyciąga książke i przewraca kila stron,aż wkońcu się zatrzymuje i skanuje całą stronę.

"Stoi tutaj ,że aby stać się Mr.Heartbreaker musisz chodzić ze wszystkimi dziewczynami w ostatnim roku ale przed końcem jego końcem musisz być singlem,co oznacza,że to czyni cię Mr.Heartbreaker odkąd chodziłeś z każdą dziewczyną ale jesteś singlem przed końcem roku." Wytłumaczyła mi,wyjaśniając wszystko.

"Czy chodzenie z dziewczyną przez jeden dzień się liczy?"Spojrzała na mnie,a później spowrotem na książkę.

"Stoi tutaj czysto,że to musi być prawdziwy związek." Pokiwałem głową i przygryzłem dolną wargę, pocierając bok twarzy.

"A co jeśli umawiałem się z dziewczyną kilka lat temu.To też się liczy?"

"Hmm.Tak, o ile to był prawdziwy związek.Nieważne jak długo trwał,jeśli chodziłeś z każdą dziewczyną w roku maturalnym.W takim razie możesz wziąść się za Mr.Heartbreaker". Zaśmiała się i zamknęła książkę.

"Oh Dobrze.Dzięki..." Wypaliłem.

"Isabella"

"Oh tak.Mój błąd". Zaśmiałem się ściskając jej dłoń i drapiąc się niezręcznie po karku.

_____________________________________________________________________________________


"Więc musisz chodzić ze WSZYSTKIMI dziewczynami w roku maturalnym?" Ryan i Chaz spytali chórem.

"Yuup." Pokiwałem głową na "tak",właśnie dlatego miałem wydrukowane imiona każdej dziewczyny w roku maturalnym i zamierzamy się dowiedzieć z kim jeszcze nie chodziłem.

Wręczyłem 3 kartki papieru każdemu.Było tylko około 100 dziewczyn w roku maturalny i jestem prawie pewny ,że chodziłem ze wszystkimi.

Byłem pewny ,że wygram tytuł Mr.Heartbreaker, pozytywnie,wiedziałem ,że go wygram.No bo wkońcu jestem Justin Bieber.Chodziłem przynajmniej z trzema dziewczynami w ciągu jednego tygodnia.Tak,były przypadki kiedy związek trwał 2 albo 3 dni.Mam na myśli, wszystko co robię to sprawiam ,że jest moją dziewczyną,zaliczam i rzucam.Tak działa Justin Bieber.

Jestem łamaczem serc i nie zamierzam temu zaprzeczać.Może to brzmieć obrzydliwie i wrednie,ale dużo dziewczyn uważa to za BARDZO atrakcyjne.I przez wiele mam na myśli WSZYSTKIE dziewczyny.Mogę również wygrać wszystkie męskie kategorie.Nie próbuje być zarozumiały,tylko przedawkowałem pewność siebie i tyle.

"Okej, więc jak sobie radzę?"Spytałem chłopaków.Ryan uśmiechnął się do mnie i przybił piątkę.

"Radzisz sobie dobrze na mojej liście ziom.Gratuluje zaliczyłeś wszystkie te dziewczyny i pamiętam każdą z nich.Większość z nich to te ,z którymi chodziłeś na pierwszym roku.Dziewczyny były wtedy takie głupie." Zaśmiał się.

"Wciąż są."Dodałem śmiejąc się z Ryan'em.

"A jak u ciebie Chaz? Jak twoja lista? Czy chodziłem ze wszystkimi?Mój błąd,oczywiście,że chodziłem".Zaśmiałem się znowu,I byłem pozytywnie pewny ,że wygrałem.

"Powiedz witaj dla pierwszego Mr.Heartbreaker Liceum Stratdtfo-"

"Ta, mówiąc o Mr.Heartbreaker.Nie chcę ci przerywać ziom, ale nie chodziłeś ze wszystkimi jeszcze."Chaz zaśmiał się a ja wyrwałem mu kartkę z rąk i spojrzałem na listę.

"Co masz na myśli?"Spytałem.

"Ziom,jest jeszcze tylko jedna dziewczyna z którą jeszcze nie chodziłeś." Chaz wytłumaczył.

"Oh to tylko jedna dziewczyna.Mogę się z nią umówić w godzinę." Rzuciłem papier na bok i usiadłem na krześle opierając głowę na rękach.

"Taaa, powodzenia z tym". Chaz odpowiedział.Zmarszczyłem brwi dając mu"No Co?"wzrok.

"Koleś, ta dziewczyna to Isabella Hudgens". Ryan powiedział wskazując imię ,które nie było odznaczone.

"Isabella Hudgens?!"Krzyknąłem w kompletnym szoku,kiedy prawie spadłem z krzesła.
"To dziewczyna,którą właśnie poznałem!"

"Taa,nie wspominając,że to grzeczna dziewczynka.Ta dziewczyna jest trudna do zdobycia ziom.Jest nie tykalna,nikt nie usłyszał od niej jeszcze "tak".I wątpie,że ty biorąc pod uwagę twój cały styl,wie za dużo tobie by powiedzieć tak.To się nie wydarzy ziom." Ryan wytłumaczył,sprawiając ,że się kurewsko wkurzyłem.Z wszystkich ludzi,serio?To musi być Isabella Hudgens.

"Nie, nie mów tak.Sprawię,że ta dziewczyna się ze mną umówi.Jestem Justin Bieber.Zawsze zdobędę dziewczynę,którą chcę.Będzie mówić mi niedługo "tak".Poczekajcie na to." Uśmiechnąłem się kiedy zauważyłem Isabella'ę próbującą otworzyć swoją szafkę.Zauważyłem chłopaka próbującego z nią flirtować, ale ona tylko przewróciła oczami i odeszła zatrzaskując drzwi od szafki.

 Zrobię wszystko aby sprawić ,że Isabella Hudgens powie mi "tak" , nawet jeśli będe musiał udawać ,że coś do niej czuje tylko po to by się we mnie zakochała. No bo przecież wkońcu jestem Mr.Heartbreaker.





____________________________________________________________________________

Okej, Ludzie więc to jest pierwszy Rozdział , mam nadzieję,że wam się podoba i będziecie czytac i komentować,a ja bedę mogła dodawać następne rozdziały.Za wszelkie błędy przepraszam.Przypominam,że jest to tylko tłumaczenie a nie moja własna historia.No miśie,piszcie co myślicie, im więcej komentarzy tym szybciej dodam następny. DOOOOOBRAAA, NO TO DO ZOBACZONKA! :)
Macie tutaj twitter'a  Autorki  @BieberinBieber . Piszcie jej co myślicie.:) 

PS.LOOOOVE YOU ALL! xoxoxo







17 komentarzy:

  1. jezu zapowiada się bardzo ciekawie, czekam na kolejny rozdział :)

    @luvmyjdb

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się,że się podoba.:) Kolejny po 15 komach lol

      Usuń
  2. JEEJ,CZEKAM NA KOLEJNY ROZDZIAŁ :)
    @Martuchaa689

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak przeczytałaś końcową notkę to wiesz kiedy następny heh :)Będe informować o nowym ;p

      Usuń
  3. Zapowiada sie swietnie... Napewno bede czytac czekam na kolejny rozdzial :)

    OdpowiedzUsuń
  4. następny następny następny!!! zajebiste too ♥ -@louisakahero

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie się zapowiada chętnie będę czytała ♥♥♥
    Jestem @bieber_stach na tt ♥
    Bardzo bobrze tłumaczysz

    OdpowiedzUsuń
  6. No to Justin będzie musiał się nieźle starać.

    OdpowiedzUsuń
  7. To jest świetne opowiadanie. Jedynie co mi przeszkadza to ta czcionka.. Ciężko się czyta ._.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aww dziękuje bardzo czcionka już zmieniona, mam nadzieję,że teraz lepiej ;p

      Usuń
  8. Troche takie bez ladu i skladu . Ale jak na poczatek jest okej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, to moje pierwsze opowiadanie heh :) Mam jeszcze drugie, jest trochę lepsze http://seenoevil-pl.blogspot.com/ :)

      Usuń
  9. zapowiada się bardzo ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń