sobota, 18 maja 2013

"Wstęp"



Justin Bieber chciał zdobyć tytuł "Mr.Heartbreaker(Łamacz serc)". W celu zdobycia tego tytułu musisz chodzić z WSZYSTKIMI dziewczynami w ostatnim roku(klasie maturalnej), ale jest wciąż jedna dziewczyna z którą Justin NIGDY nie chodził, nie wspominając,że jest ona nie tykalna i trudna do zdobycia.
 "Zrobie wszystko aby sprawić ,że Isabella Hudgens powie mi "tak" , nawet jeśli będe musiał udawać ,że coś do niej czuje tylko po to by się we mnie zakochała. No bo przecież wkońcu jestem "Mr.Heartbreaker"." 

12 komentarzy:

  1. Będę czekać na pierwszy rozdział, bo zapowiada się fajne opowiadanie : D
    @dzastinx3

    OdpowiedzUsuń
  2. CZEKAM NA PIERWSZY ROZDZIAŁ ;)
    @Martuchaa689

    OdpowiedzUsuń
  3. tak jak obiecałam, wbijam i czytam:) czekam na rozdział:) x ~@weru6

    OdpowiedzUsuń
  4. jezu czekam na pierwszy rozdział asdfghjkjhgfdsfgh


    @luvmyjdb ( napiszesz mi jak się pojawi?)

    OdpowiedzUsuń
  5. gratulacje, sama założyłaś sobie bloga! xd
    informuj mnie, będzie ciekawie :D
    ~ Julka :3

    OdpowiedzUsuń
  6. Ułłł xD No niezłe się zapowiada więc chętnie będę czytała jestem @bieber_stach na tt <3

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne nie jestem belieber (sorry nie wiem jak sie pisze) ale go lubie i bd czyta... fajnie sie zapowiada

    OdpowiedzUsuń